Wednesday, April 6, 2011

ini tidak adil bagiku..ini tidak adil baginya

sila selami bait2 lagu ni...mmg ini yg ingin ak luahkan...

 Penakut – Yuna


Tak semua kau rancang kan berlaku.Mungkin nasib tak menyebelahi aku.Entah mengapa engkau yang aku cinta .Mungkin lebih baik kau ku lepas saja

Oh ini tidak adil tidak adil baginya ini tidak adil tidak adil bagiku ini tidak adil untuk kau bertanya jika aku mencintaimu juga tidak adil tidak adil baginya


kau tak penah cuba memahami aku..cinta kau ucap kau tak penah tunjuk dan bila tiba saat aku kehilangan..beban yang tak penah kau cuba ringankan


Oh ini tidak adil tidak adil baginya..ini tidak adil tidak adil bagiku ini tidak adil untuk kau bertanya jika aku mencintaimu juga..ini bukan milikku


Dan aku memang penakut.Mengakui cinta kepadamu.Seribu kali ku cuba ucapkan.Bila bersamamu..Kau bukan milikku.Dan engkau pun tahu..Kau bukan milikku 


❦❉✯✮ my random quote selection ❦❉✯✮


✾abg x maw kehilangan hubungan yg kte dh bina..abg syg kn ayg..ayg bgai kn permata bg abg..ayg penyeri idup abg..ayg spt chya bg abg..love u so much drling..

✾klu terasa ngn org lg mrh lah..klu rasa myampah kt org cemuhlah..klu x ska cara org ubhkn lh..klu rasa x sesuai ngn pk se-bilion kali sbb org mmg gla2 syg awk..

NAMUN..AK MYENDIRI LAGI...TIADA LAGI YG MENGHIASI DISAAT BGUN TIDURKU..SEMOGA KAU MENGERTI TTG PERASAAN INI..

No comments:

Post a Comment